لیزر واریس پا در تهران

خیلی از افراد به دلیل عوارض بیش‌تر و مراقبت‌های لازم بعد از جراحی، درمان واریس پا را پیگیری نمی‌کنند. اما لیزر واریس پا این مشکل را حل کرده است. به‌گونه‌ای که عوارض کم‌تر و مزایای بیش‌تری نسبت به روش‌هایی مانند جراحی دارد. شما می‌توانید برای لیزر واریس پا در تهران به مطب پزشک فوق متخصص جراحی و عروق، دکتر آرش توفیق مراجعه کنید. 

دکتر توفیق، متخصص واریس پا از فرانسه هستند و با ارائه خدمات لیزر درمانی به محو کردن رگ‌های آبی و بنفش رنگ روی پاهای بیمار کمک می‌کنند. در نتیجه پاهای بیمار ظاهر بهتری هم خواهند داشت. در ویدئو زیر رضایت بیمار از انجام فرآیند لیزر واریس پا در کلینیک دکتر آرش توفیق:

لیزر واریس پا چگونه فرآیندی است؟

رگ‌های واریسی، رگ‌های متورم و برآمده‌ای هستند که اغلب روی ران یا ساق پا به وجود می‌آیند. لیزر، دستگاهی است که پرتو نازکی از تابش را به شکل نور می‌فرستد. درمان واریس با لیزر از گرمای لیزر برای کاهش رگ‌های واریسی استفاده می‌شود. وریدهای واریسی طی درمان با لیزر، بسته و کوچک می‌شوند و بافت اسکار داخل این رگ‌ها به وجود می‌آید. با بسته شدن این رگ، خون از طریق سایر وریدهای مجاور جریان پیدا می‌کند.

لیزر، یک معجزه برای درمان واریس پا به حساب می‌آید؛ زیرا در بهبود رگ‌های برجسته طنابی و رفع مویرگ‌های ریز عنکبوتی نقش دارد. پیش از پدید آمدن این روش جدید و معجزه آسا، بیماران دارای واریس پا باید جوراب مخصوص می‌پوشیدند یا در شرایط حاد، جراحی می‌کردند. ولی عوارض کم‌تر، درمان سریع و بدون نیاز به بستری لیزر واریس پا باعث شده بهترین روش درمان این عارضه باشد. روند انجام لیزر واریس پا در تهران و در مطب دکتر توفیق را می‌توانید در ویدیوی زیر ببینید.

هزینه لیزر واریس پا چقدر است؟

هزینه لیزر واریس پا برای تمام بیماران یکسان نیست؛ زیرا با توجه به شرایط این بیماری که انواع مختلفی دارد از انواع لیزر استفاده می‌شود. هرچه میزان این رگ‌های واریسی بیش‌تر و بیماری شدیدتر باشد، متخصص عروق کار بیش‌تری انجام می‌دهد و با توجه به استفاده مواد مصرفی بیش‌تر، هزینه بیش‌تری هم دریافت می‌شود. 

به طور کلی هزینه لیزر واریس در ناحیه پا به عوامل مختلفی بستگی دارد:

چرا لیزر واریس پا نسبت به سایر روش‌های درمانی بهتر است؟

دکتر آرش توفیق جراح و فوق تخصص واریس در تهران

فهرست مطالب

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

ثبت سوال جدید غیرفعال می‌باشد.

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم