• تصویر کاربر هستی یکشنبه ۲ آذر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 203 مشاهده پرسش
    بخیه های عمل رو باید بکشم گلوم درد میکنه لطفا کامل توضیح دهید تشکر.
    1. تصویر کاربر دکتر آرش توفیق یکشنبه ۲ آذر ۹۹( 3 سال پیش)

؟؟

• تصویر کاربر مریم یکشنبه ۲ آذر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 216 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام آیا راهی به جز جراحی باز برای درمان پاراتیرویید وجود داره ؟ ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر آرش توفیق یکشنبه ۲ آذر ۹۹( 3 سال پیش)

براي ادنوم و پركاري پاراتيروييد فقط جراحي چاره كار است

• تصویر کاربر رضا شنبه ۱ آذر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 210 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر. من چند روز پیش یه تصادف جزئ داشتم که مچ پا زیر موتور گیر کرد. تا دو روز بعدش فقط درد داشتم بدون هیچگونه تورم مچ یا خون مردگی.. به علت شلوغی بیمارستان ها مراجعه کردم به شکسته بنده خانگی.. گفتند در رفتگی و مو بردگی داره حالا جا انداختن دردش کمتر شد اروم تر هست… ولی هنگام بلند شدن از خواب پام سنگین هست و عظله ساق پام درد میگیره… مثل گرفتگی ولی چند قدم که راه میرم نرم میشه.. خواستم بدونم طبیعیه یا نه… الان هیچگونه درد در ناحیه مچ پا ندارم ولی راه که میرم وقتی از جا بلند میشم همین عظله ساق پام اذیت میکنه….
    1. تصویر کاربر دکتر آرش توفیق شنبه ۱ آذر ۹۹( 3 سال پیش)

با درود

بنظر مربوط به ارتوپدی باشه. به متخصص ارتوپد مراجعه کنید.

• تصویر کاربر فاطمه شنبه ۱ آذر ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 199 مشاهده پرسش
    سلام من به تاریخ ۹۹/۷/۱۹ جراحی تیروکتومی تخلیه تیروئید داشته ام که خوشبختانه جواب پاتولوژی و سونوگرافی بعد عمل جراحی رضایت بخش بود تومور در لب چپ حدود یک سانت بود الان ید درمانی با دوز ۱۰۰ برام تجویز کرده اند . آیا با توجه به اینکه به لنف هام سرایت نکرده انجامش ضروری است؟ اگر ضروری است با توجه به وضعیت کرونا چون شهرستان هستم و ید درمانی تا دوز ۳۲ انجام می شه تا چه مدت زمان می تونم ید درمانی رو انجام ندم؟ ممنونم می شم پاسخ بدید.
    1. تصویر کاربر دکتر آرش توفیق شنبه ۱ آذر ۹۹( 3 سال پیش)

بايد يد درمانی انجام شود. بهتره عقب نيافته

• تصویر کاربر امیرحسین چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 267 مشاهده پرسش
    سلام من مچ پام اندازه دایره پوسته شده وقرمزه واگ چربش نکنم پوستش داعم کنده میشه دلیل این پوسته شدن چیه؟؟؟؟؟؟تروخدا جواب بدین

اول به متخصص پوست مراجعه كنيد

• تصویر کاربر هستی چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 181 مشاهده پرسش
    عمل تروییدانجام دادم یددرمانی بلافاصله انجام میشه یابایدمنتظرجواب نمونه باشم تابیادمشکلی برام پیش نمیادممنون

بايد منتظر جواب باشيد اگر بدخيم بود يد درمانی شود

• تصویر کاربر عطا چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 353 مشاهده پرسش
    راهي براي جلوگيري از اين قطع عضو هست؟

اگر عفونت دارد بايد قطع شود

• تصویر کاربر علی چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 217 مشاهده پرسش

با درود

خیر عمل 5 سال پیش نمی تواند الان عوارضی داشته باشد. بيشتر مربوط به مغز می باشد و بايد بررسی شود

• تصویر کاربر امیر چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 182 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید حضور شما
    من یک هفته هست که عمل برداشتن تیرویید رو انجام دادم.زیر محل بخیه به اندازه ۲ سانت کمی ورم دارد آیا مراجعه به پزشک ضرورت دارد؟
    ممنون از پاسخگویی شما

با درود

خیر نیازی به مراجعه نیست. طبق مطلب، مراقبت های پس از جراحی تیروئید، نکات مراقبتی را انجام دهید.

• تصویر کاربر Hila چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹( 3 سال پیش) تعداد بازدید: 216 مشاهده پرسش
    با سلام
    مادرم مهرماه ٩٩عمل ويپل انجام دادند نتيجه عمل كاملا رضايت بخش بوده و به جاي ديگه متاستاس نداده بود، فقط به علت وزن كم و ضعيف بودن با شيمي درماني موافقت نكردند سن مادرم ٧٢وزن٤٢كيلو شده ولي چون پاركينسون هم داشتند يه دفعه وزن كم نكردند حدود هشت سال كم اشتها شدن. در حال حاضر نگرانيمون اين هستش به علت شيمي درماني نكردن ممكنه دوباره براشون مشكل پيش بياد؟؟ نميدونم بايد چيكار كنيم؟

با درود

بهتر است كمی تقويت شوند و اگر جواب پاتولوژی ادنوكارسينوم است بعد از افزايش وزن كموتراپی شوند